piątek, 26 sierpnia 2016

Musiałam z tego zrobić post!

Kochani!
Na necie znalazłam obrazek i nie mogłam przejść obok niego obojętnie. Kto sobie szuka arty na galerii google też mógł się na niego natchnąć, ale postanowiłam go wstawić tu bo nie każdy przecież na niego trafił. Chciałam go wyróżnić bo mi się bardzo podoba i uważam, że Galeria to dla niego za mało. Um, może ktoś jak to czyta to myśli sobie "Co ta dziewczyna pisze? Miało być opowiadanie:("  No niestety oprócz rozdziałów, one-shotów, czy też informacji, albo dodatków do opek będę wstawiać takie posty, rzadko bo rzadko, ale jednak pewnie będę.;)



Jak widzicie, nasz Sasuke czyta yaoi! To o czym mówi napis na górze nie mam pojęcia. Nie dość, że zamazany to zapewne jeszcze po angielsku - języku za którym nie przepadam. Kto za nim przepada? W rodzinie mam parę osób -_- A, za jakim przepadam ja?

                                                        1. Rosyjski

                                                       2. Japoński

                                                      3. Niemiecki 

To, że z tych języków umiem po parę słów nie jest ważne... Kocham je!

Buziaki dla wszystkich ;*

Wasza Azu-chan




1 komentarz: